تماس با ما
کارت تخفیف صدف
این روزها همه صدف کارت دارند. شما چطور؟!
درباره وبلاگ


با ما به اوج سفر کنید.

پيوندها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارت تخفیف صدف و آدرس sadafcard.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید





نويسندگان
صدف کارت

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 5 تير 1398برچسب:, :: 19:46 :: نويسنده : صدف کارت

اطلاعات تماس
 
تلفن : 
 
آدرس پست الکترونیکی :



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل محمودی(نماینده صدف میبد)
ساعت11:14---9 تير 1390
سلام به دوست عزیز
خوشحال شدم که تونستم یه وبلاگ وب از شرکت صدف به این جالبی ملاحظه کنم
ممنون می شم با شما دوست عزیز همکاری کنم
البته نام شریفتون رو که تو این وب نگذاشتین
منم سایتم تا چند روز دیگه راه اندازی میشه:www.avayemeybod.com
خوشحال میشم که خودتون و کارهای جالبتون و اخبارتون رو واسم تو جیمیلم ارسال کنید
اینم آیدی یاهو بنده واسه چت کردن(من بعدازظهر شرکت به صورت دائم هستم)منتظر همکاری با هم برای هم
abolfazll_6235


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: